Przyjaciele mojego bloga

czwartek, 15 października 2015

Poszewki na poduszki wykonane na drutach

Ostatnio wróciłam do drutów, czego owocem są poszewki na jaśki. Zrobiłam na razie cztery dla córki, ale mam w zamiarze wykonać jeszcze dla koleżanki, która docenia rękodzieło,  w prezencie imieninowym. Poduszki są bardzo milutkie w dotyku i fajnie jest się do nich przytulić. Poduszki w mieszkaniu wyglądają przecudnie, chociaż zdjęcia niestety tego nie oddają. Na jedną poduszkę o wymiarach ok. 45x45cm zużywam około 1,5 motka.










7 komentarzy:

  1. Podusie są przecudne. Gratuluje tak udanych prac. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podusie wyglądają pięknie wypych warkoczowych wzorach:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne podusie :-) Cudne wzory - uwielbiam takie warkocze.
    Doskonały kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu podusie wyszły świetnie!
    uwielbiam warkocze i zawsze robiłam ich bardzo dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, dziękuję za odwiedziny i pozdrowienia. I gapię się na Twoje poduchy, podobają mi się bardzo. Bardzo udany powrót do drutów.
    Serdeczne pozdrowienia przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fajne są te Twoje podusie, Aniu. Zazdroszczę szybkości i zręczności w wykonywaniu robótek. Pozdrawiam ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń